Subject: FW: RE: Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu pöördumine 24.11.2023
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Wed, 31 Jan 2024 08:56:55 +0200

From: Maare-Liis Oinus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 30, 2024 10:57 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Katre Trofimov 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Re: RE: Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu pöördumine 24.11.2023

Lugupeetud Katre Trofimov

Edastame MTÜ Eesti radioloogiatehnikute Ühingu sisendi  VTK 
tervishoiuteenuste ja -spetsialistide terminoloogia uuendamise osas 
tervishoiuteenuste korraldamise seaduses (TTKS). Manusena lisatud dokument.

Lugupidamisega

Maare-Liis Oinus

Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu president

---------- Forwarded Message ----------
From: Katre Trofimov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Friday, 24. November 2023 at 14:46
Subject: RE: Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu pöördumine 24.11.2023
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupeetud Maare-Liis Oinus

Täname pöördumiste eest ning esmalt vabandused, et vastus on viibinud.

Mul on hea meel teatada, et oleme sotsiaalministeeriumis (SOM) käesoleval 
aastal välja saatmas väljatöötamiskavatsust (VTK) tervishoiuteenuste 
ja -spetsialistide terminoloogia uuendamise osas tervishoiuteenuste 
korraldamise seaduses (TTKS) ning sellega seoses saame vaadata ka erinevate 
spetsialistide mahutumist tervishoiutöötaja termini alla.

Lisaks on TEHIK lõpetamas tervishoiu infosüsteemi juurdepääsuõiguste 
analüüsi ning SOM valmistamas ette ka teist VTK-d. Peale TEHIKu 
juurdepääsuõiguste analüüsi lõpptulemuste avaldamist saab ministeerium sealt 
sisendit SOMi 2024 tööplaanis olevasse väljatöötamiskavatsusse (TTKS) ja 
teiste seaduste muutmiseks (e-tervise korralduse ja andmevahetuse 
aluspõhimõtted).

Ootame väga teie tagasiside antud VTK-de liikumisel eelnõu staatusesse ning 
kindlasti hoian Teie edastatud pöördumise sisu teadmiseks edasistel 
tegevustel.

Lugupidamisega

Katre Trofimov
tervishoiu inimressursi juht
Tervisesüsteemi arendamise osakond
Sotsiaalministeerium

  _____

[email-masked] <http://[email-masked]>

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
www.sm.ee <http://www.sm.ee>

 <https://sm.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 24, 2023 12:45 PM
To: Katre Trofimov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu pöördumine 24.11.2023

Lugupeetud Katre Trofimov ja Sotsiaalministeerium

Oleme edastanud vastavasisulise pöördumise sellel aastal kahel korral 
ministeeriumile, kuid tagasisidet ei ole me veel saanud. Kuna Eesti 
Radioloogiatehnikute Ühingu poolt esindatavate radioloogiatehnikute jaoks on 
järgnevad teemad väga aktuaalsed, siis edastame pöördumise veelkord 
lootuses, et meid puudutavad küsimused tulevad siiski peatselt arutusele ja 
meie eriala arengu pidurdumine lõppeb.

Manusena lisatud pöördumise dokument, mis on digitaalselt allkirjastatud.

Lugupidamisega

Maare-Liis Oinus

Eesti Radioloogiatehnikute Ühingu president